PODIJELI

Facebook je u svoju Messenger aplikaciju ubacio i botove koji će omogućiti raznim kompanijama da korisnicima pružaju automatsku podršku i daju savjete o elektronskoj trgovini, sadržaju i svim drugim stvarim bitnim za posao kojim se bave.

Zvanično ime nove opcije je “Bots on Messenger”.

Korisnici će sa botovima moći da pričaju kao da su u pitanju pravi ljudi, a sve zahvaljujući dobro razvijenoj vještačkoj inteligenciji.

Tako ćemo preko Facebook Messengera uskoro moći da šaljemo cvijeće prijateljima unošenjem samo njihovih imena, ili da, na primjer, dobijamo najnovije vijesti u zavisnosti od naših interesovanja.

Botovi će, pored tekstualnih poruka, moći da odgovaraju i sa slikama, linkovima i “call to actions” tasterima. To će omogućiti korisnicima da rezervišu restorane, provjere porudžbine za stvari koje su naručili preko interneta, ali i da kupuju stvari.

Botovi su za kratko vrijeme postali velika stvar u svijetu, jer kompanijama nude lakši i brži način komunikacije sa korisnicima, bez potrebe za oslanjanjem na ljude.

Takođe, botovi nude personalizovane rezultate u odnosu na ono što korisnik traži. Tako bismo u skorije vrijeme mogli da prestanemo sa “lutanjem” po sajtovima i aplikacijama u potrazi za željenim proizvodima, već bismo jednostavno u Messengeru unijeli šta nas interesuje kako bi botovi pretražili ogromne baze podataka i ponudili nam personalizovane rezultate.

Facebook je u svoju Messenger aplikaciju ubacio i botove koji će omogućiti raznim kompanijama da korisnicima pružaju automatsku podršku i daju savjete o elektronskoj trgovini, sadržaju i svim drugim stvarim bitnim za posao kojim se bave.

IzvorTelegraf
PODIJELI